הוועידה הארצית לבנייה פרטית | 2019 מלון גליליון

לשוק הבנייה הפרטית נפח משמעותי מכלל ענף הבנייה והנדל"ן בישראל והוא כולל עשרות אלפי נותני שירותים וספקים המתפרנסים מהתחום בארץ.
בשנת 2018 צפויות כ 12,000 התחלות בנייה של בתים פרטיים וכ 20,000 שיפוצים ותוספות תלויי היתרים של בתים פרטיים בישראל.
בנייה פרטית צמודת קרקע מהווה מרכיב משמעותי בבניין הארץ והיא כוללת מגוון רחב ביותר של מודלים החל מישובים קהילתיים דרך שכונות שמהוות חלק ממרקם עירוני קיים, ועד וילות יוקרה עם נוף לים כמו בערים נחשקות בעולם.

ועידת 2019 תתקיים במלון גליליון בתאריכים:
30/6 -1/7

אירוע הפסגה השנתי של ענף הבנייה הפרטית בישראל, בתים צמודי קרקע והרחבות של ישובים.

הוועידה משמשת כזירת עסקים פעילה ודינאמית, שלושה ימים של יצירת קשרים, מפגשי נטוורקינג, אירועי העשרה מקצועית, לצד אירועי חוויה, מתוך חזון של יצירת שפע וחיזוק המותג האישי של כל העוסקים בענף הבנייה והנדל"ן בישראל. בזירה מרכזית זו שהינה אחת מהוועידות השנתיות של המותג עיר הנדל"ן מבית היוצר של מרכז הבנייה הישראלי, ישתתפו כ-750 מקבלי החלטות המובילים את תחום הבנייה הפרטית האיכותית בישראל, אשר מביאים לידי ביטוי את מקצועיותם במפגשים אחד על אחד, בשולחנות עגולים ובתוכן עשיר עדכני וחדשני, מעולם הבנייה הפרטית.

בזירת העסקים לבנייה פרטית ישתתפו: קובעי המדיניות ומקבלי ההחלטות בסקטור הציבורי והמוניציפלי מנהלי הרחבות בקיבוצים וישובים ורכזי צמיחה דמוגרפית, לצד אדריכלי וילות, מפקחי בניה צמודת קרקע, מהנדסים, קבלנים, תעשיות בנייה ועיצוב ומשווקי מגרשים.

בזירה הזו – היחידה מסוגה בישראל – יהנה הסקטור הפרטי מנגישות לסקטורים הממשלתי והמוניציפלי, ויוכל לייצר דיאלוג ואף לקבל תשובות ולהניע תהליכים המשפיעים על סדר היום בענף כולו.

לאתר הוועידה הקליקו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן