מהפכה של שיתוף – ועידת עיר הנדל"ן 2018 | 11-13 לדצמבר

ועידת עיר הנדל"ן 2018 – מהפכה של שיתוף

עולם הנדל"ן משתנה ומתעדכן בקצב מסחרר. את זה כולם יודעים.

נשאלת השאלה האם אנו ערוכים לשינויים הללו באמת? האם אנו, השחקנים המרכזיים באקו – סיסטם המגוון של התחום שלנו, רואים באמת את צרכי דור העתיד, מבינים את המשמעות של התמורות החלות בכל המערכים החופפים לעולם הנדל"ן ופועלים בכדי לשנות את דרכי הפעולה ששירתו אותנו היטב בעבר, אך לא בהכרח מתאימות לעתיד, שהוא כבר ההווה של כולנו.

מרכז הבנייה הישראלי מזמין אתכם להישיר מבט אל העתיד שכבר נמצא כאן ולקחת חלק במפגש שיתוף הידע הגדול והמשמעותי ביותר בענף הנדל"ן הישראלי.

הוועידה השנה תעסוק בטרי, בחדש, במעניין ובעדכני ביותר בתחום, מתוך שאיפה להוביל את הענף לצעדים משמעותיים שיניבו ערך עסקי רב לכל השחקנים השותפים בו.

לא נחשוש מלדון במושגים שנראו עד לא מזמן רחוקים וערטילאיים (ביניהם: CO LIVING, FUTURE MOBILITY, WE-WORK, PROP- TECH  ועוד).

לא נפסח על נושאים מסורתיים העומדים בבסיסו של הענף (ביניהם תחום המגורים בכלל והתחדשות עירונית בפרט, נושאי חקיקה לרבות מחיר למשתכן, התיישבות ובנייה בפריפריה, מימון ומיסוי, בנייה לגובה, אתגרים שיווקיים בנדל"ן, ביצוע וניהול פרויקטים ועוד…), אך גם את אלו נבחן מזוויות חדשניות ומעוררות השראה, כל זאת מתוך הבנה שמי שלא ישנה את דרך החשיבה והפעולה שלו ולא יתאים אותה למציאות המתהווה בשטח, יישאר מחוץ למשחק.

זרקור מיוחד יופנה השנה אל תחום המשרדים והמניביםתחומים אלו מושפעים באופן עיקרי ומיידי מהטרנדים והחידושים של מהפכת השיתוף.

מרכז הבנייה הישראלי מתכבד לארח בוועידה השנה גורמים משמעותיים ומובילים מענף ההייטק והמשרדים ולייצר רב שיח בעל חשיבות רבה גם למשתתפי זירה זו.

 בנוסף, נשים דגש רב על תחום הביצוע ונפנה את הזרקור אל חברות הביצוע, הקבלנים ומנהלי הפרויקטים, האחראים ליישום הישיר בשטח.

שלושת ימי הוועידה יורכבו מעשרות דיוני וועדות מומחים, קונספט תוכן חדיש שיושם השנה לראשונה על ידי מרכז הבנייה והוכיח עצמו כיעיל ביותר לכלל המשתתפים, במוקדי תוכן שונים, הנפרסים על פני אולמות הוועידה במלון רויאל ביץ' באילת. וועדות המומחים יובלו על ידי יושבי ראש בכירים וחברי נשיאות עיר הנדל"ן ויורכבו מהשחקנים המשמעותיים ביותר בכל תחום. דיוני הוועדות יהיו פתוחים לקהל באי הוועידה, יתועדו וישודרו לייב לטובת שיתוף הידע בו אנו כה דוגלים.

בנוסף נקיים מושבי מליאה מיוחדים ובהם יתכנסו וועדות-העל, בדיון בדלתיים פתוחות לעיני כל משתתפי הועידה ובסיקור תקשורתי נרחב, שיביא את הבשורות והתובנות גם לקהל הרחב.

לפרטים נוספים בדבר השתתפות בתוכן הועידה ניתן לפנות לעורכת התוכן הראשית – לירז גרין באמצעות המייל lirazg@p170717-1088-31737.s1088.upress.link

הקליקו כאן לאתר הוועידה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן